dijous, de desembre 31, 2009

2009



In somma un buon anno il 2009:
- Un any on he compartit pis.
- On he pagat factures.
- He rebut beques (perque les havia demanades l'any anterior).
- He aprés una nova llengua.
- He conegut infinitat de gent que sé que mai mes veuré, altres seran sempre amb mi.
- Un any on he entes el que significa anhelar independitzar-se.
- Any de encaminar el meu futur profesional.
- Any de solteria (fent-ne ús).
_ Any del meu desitjar viatge a Cuba.
- Trobar els amics i sentir-los aprop.
- Un any de dificil readaptació.
- Aprendre a conviure altre cop amb la familia.
- D'aprendre, aprendre i aprendre.

I aquest 2010 qué? qué vé ara? BON ANY PER TOTS AMICS (marxo de farra :P)

12 comentaris:

Anònim ha dit...

EL OSCAR SERA PAPA
PASA PER EL MEU BLG APA NOI

Jordi Casanovas ha dit...

Bon any, bona farra i no facis res que jo no faria...

Cesc Sales ha dit...

Molts aprenentatges!

Cris (V/N) ha dit...

Déjà, muassssssssssss, espero que t'ho hagis passat de conya, preciosa!!! Petons :)

Sergi ha dit...

Ara: consolidació. Això després de la farra, és clar. Bon any guapa.

Anònim ha dit...

Sóc el teu blogaire invisible. Una pista, a tu no t'he vist mai pel meu blog.

Striper ha dit...

M'agrada el nou bloc i a mes ara et podre comentar millor que te he pogut suscriure per RSS feliç 2010.

RaT ha dit...

ooooh!! quin blog més elegant tens i quina pluja de boletes més maca!!!

m'agrada la teva llista de 2009. T'envejo, sobretot, els idiomes. Pagar factures no.

I què, ja et vas gravar mentre ballaves? ;)

El veí de dalt ha dit...

Ànims! Que sigui plaent!

Núr ha dit...

Una cosa et garanteixo: per bé o per mal, continuaràs aprenent! ;)

Et desitjo molts viatges, moltes coneixences (bones, encara que no durin) i, sobretot, seny!!!: no vulguis córrer per tornar a pagar factures!! ;)


Molts, molts petons!!!!

Clara ha dit...

"Any del meu desitjar viatge a Cuba.."

mh, espero que el 2010 sigui el meu viatge a cuba! em té perduda.. és un petit gran somni que tinc pendent de complir!
Bon any nou!

Francesc Mompó ha dit...

Es veu que enguany els reis d'0rient han vingut pel nord d'Àfrica i passaran primer pel País Valencià. A la una de la matinada deixaran un regal al meu blog per a tu. Es pere que t'agrade.
Una abraçada
Salut i Terra