dimecres, de novembre 05, 2008

El plaer de les petites coses

erasmus-019
De vegades és el plaer a les petites coses el que fa
que un somriure se't dibuixi als llavis,
que un dia sigui satisfactori
o senzillament gaudir d'un dia mes.
Caminar en un dia de pluja i descobrir,
sota el mateix paraigües que el teu milor amic,
part de la ciutat amagada entre els carrerons.
Fer panellets entre cares amables, torrar castanyes, i cantar cançons amb la guitarra més barata que s'ha trobat mai.
Fer un café amb la Joana i descubrir que realment tenim coses en comú, pensar en estar poca estona i adonarse'n que les agulles del rellotge han fet de les seves i el café tenia gust a tarda de novembre.
Buscar la cupula del duomo en un dia de boira espessa, trobarla i caminar fins el riu sense més intenció que la de observar el paisatge d'aquell instant.

Quin ha sigut el teu petit moment d'avui?

25 comentaris:

Eli ha dit...

Doncs mira, avui és el meu sant... Tot i que jo de Santa no en tinc res... i no celebro ja aquest dia, m'ha fet il·lusió quan les meves compis de feina, m'han felicitat amb un gran somriure a primera hora del matí!!!
Ai, sí, gaudim de les petites coses, que un dia seran Grans coses!

Sergi ha dit...

Doncs no he tingut massa bons moments avui, però trobar un post teu compensa una mica. I veure que les coses et van bé, sempre és motiu d'alegria.

Abogadaenbcn ha dit...

Jo m'he trobat cantant en veu alta angelitos negros de Machín tot caminant per la Diagonal esquivant motos i bicis. Pintoooorrr que pintas con amoooooooooorrrrrr.

Deuen ser les hormones del embaràs.

Striper ha dit...

Coi casi hem fet un post igual.

El veí de dalt ha dit...

Collons! Un cafè amb la Joana a Florència! Quina sort! I després no sé què d'una còpula amb un uommo? Tarda rodona!

Jordi Casanovas ha dit...

el meu petit moment...? llegir el teu post i veure la foto que has penjat.

corola ha dit...

Capbussarme dins la teva foto, he volat fins Florencia.

Unknown ha dit...

Para mi ha sido.....ver que puedes saborear las pequeñas cosas de una manera muy especial, y que no todo el mundo puede hacerlo, felicitats tresor.
Un gran peto.

P.D. miro cada dia el temps que far per ahi, nunca habia estado tan informada....jajajajaj

òscar ha dit...

veure la il.lusió (potser conformitat) amb que m'ensenyava un company-amic de la feina el tatoo qe s'ha fet al braç.

Clint ha dit...

ves a saber...potser no ha arribat encara!...dues muses davant un ristretto, això sí és un bon moment!

oriol ha dit...

a part de llegir-te a tu , concertàs de la troba kung-fu i les 280 fotos que he tirat!!

Robertinhos ha dit...

merci pel comentari guapa! jejejej encara que la darrera frase de la teva contesta és molt erasmus (a vivir, a difrutar, a topeeeeee!!!) quina enveja!

canvi d'etapa, d'intentar canviar la vida, de poder fer-me càrrec del que vull, de viure, de trobar com escapar d'aquesta rutina que m'ofega (porto un any sent incapaç d'escriure res que m'agradi....), etc.

el calaix ha dit...

què maca la foto...
hmmm

vull tornar...
vull tornar-te a veure...
i tornar ha tnir un paseVIP per aquesta bombolla tan xaxi!

t'estimo guapa, i avera si baixem al món ni que sigui per enterar-se del que passa d'important eh??

EJEM... EJEM...

mua

amnesia

Déjà vie ha dit...

eli, oooooh un gran somriure!!!

xexu, que maco ets!! potser dma sera millor. ;)

abogada, embrassada?????? no ho sabia! Felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaast!
q millor pel petit q sentir a la seva mare cantar sns pensar-ho!

striper, potser pensem en les petites coses ben a sovint.

veí, sisi ben rodona. ;) nomes faltaves tu!

jordi, mmmmmmmm encara assaboreixo akstes paraules. gracies.

corola, i t'has mullat? :P

ana, pluja ara plu força, jeje.

oscar, veure algu ilusionat és d les coses mes maques, oi?

oriol, iep! ja ensenyaras material.

robertinhos, quina llasta q en un any no t'agradi res dl q has escrit. A molts si...

amnesia, kina amnesia mes repelent. :P:P:P tatimu

Déjà vie ha dit...

clint, q ens miraves per un foradet?

zel ha dit...

Avui...cap, em sembla, de moment, potser quan m'he menjat l'entrepà d'anxoves?

Anònim ha dit...

Guardem el perfum dins una ampolleta i destapem-la de tant en tant. Funciona!
Una abraçada bonica! :)
Cuida't molt!

Anònim ha dit...

EL MEU PETIT MOMENT D'AVUI DIA 7,HAN SIGUT 30 MINUTS FENT COMPANYIA A UNA MALALTA,RES TRAGIC UNA MALALTIA CONVENCIONAL,HEM RIGUT.....I ELLA ESTAVA TAN SOLA...JUGANT AMB BCN......

Alegria De La Huerta ha dit...

Avui encara no ha arribat el petit moment, serà quan apagui l'ordinador i la televisió i em posi al sofà a llegir ;) Bon diumenge!!

Robertinhos ha dit...

Déjà, preciosa la foto de la capçalera! impressionant! De veritat que m'he quedat mirant en plan, com la ha fet?


I sí, m'ha fet enveja! jejejeje

res ha dit...

bons moments...
i molt bona foto
salut!!

Joana ha dit...

Ja torno a ser virtual! ;)
Records!!!

Déjà vie ha dit...

zel, mmmm entrepà d'anxoves...

joana, fet!!! avui per exemple la podriem destapar!

jugant amb bcn, riure i fer riure aixó val la pena!

alegria, mmmm un llibre, el sofa i una copeta d vi? ;)

robertinhos, pero enveja de la bona, no? gracies. :P

mq, gracies a veure si tinc mes temps i em passo per casa teva.

joana, ara hi corro!!!

Alegria De La Huerta ha dit...

El vinatxo millor que no que sinó m'adormo ;)

Núr ha dit...

De moment, entrar al teu bloc i veure la foto de la capçalera!

I xerrar una estona amb la Nits pel Gtock :)