divendres, de febrer 16, 2007

Repítemelo

tq4


38 comentaris:

Candela ha dit...

Uix, aquesta cançó vaig tenir una época de posar-la a totes hores...

Alguien cualquiera ha dit...

No fotem que et disfressaràs així? De maga? Ensenyant cuixa? jajaja! :P

Jo de pollito no hi aniré al final!

Clint ha dit...

Doncs jo et veig estupenda!
ptonets!

David ha dit...

ei ei dejà vie! veurem la disfressa dissabte al blocs'n'beer? :P

Per cert, la part que diu "no soy de esas chicas que tienen culo" m'ha desconcertat, m'he estat intentant imaginar una persona sense cul i no he pogut... que vol dir? que no te regatera? que raro!! lo altre no m'importa, pro que tingui cul si us plau! xD

David ha dit...

ah coño, que NO tienen culo... ara si que té mes sentit... igualment la frase implica que segueixen havent-hi noies sense cul... (la meva increible velocitat de lectura de posts fa que em salti paraules i entengui coses rares... xD)

Berenice ha dit...

jajajajajjaja
aquí alguien miente... y yo tengo pruebas.. bwajajajajajajaj!
creo que voy a publicar una de las pruebas en mi blog en breve....... xDDDDDDDDDDDDD

bonica la foto

Alguien cualquiera ha dit...

Ei clint, jo no dic que no vagi estupenda! Que ella va molt xaxi piruli!

Nando ha dit...

jeje, la canço l'hem tiguda tots al cap algun dia, d'altra banda, a veure de que us disfresseu la gent!?? crec que la meua colla i moi anirem de policies..jeje, las fuerzas del orden es desplacen al carnaval mes pròxim, ja us comentare...jeje, ens veiem.

Petons Déjà! salut a tots!a la foto hi surts tu?, i molt bo l'aclariment que fa azri3l. Res salut a tots i feu bondat!

MaRiNa ha dit...

no se com tothom a vist la disfressa aquesta de femme fatale... jo nomes veia les lletres, me les he llegit ma semblat precios. No he vist la cuixa fins que no he llegit els comentaris!
XD
(espero pel teu be que si que tinguis cul... )

Clint ha dit...

Ei rinxolets! no anava per el teu comentari jajaja de fet m'ha passat com a la marina, llegia les lletres i bé si mirava la cuixa ;) però no he pensat que fos una disfresa de carnestoltes...però amb la descripció que fa cony jo trobo estupendu que les noies tinguin cul!

Déjà vie ha dit...

candela, m'encanta!

rinxolets, com diu akell. qui lo sa!

clint, ptunassos.

azri3l, crec q prefereixo disfressarme en la clandestinitat. Ja sabeu com vaig, busqueu-me!ç
ai aksta impaciencia q no deixa llegir b :P. ( a mi no se'm fa pas dificil d'imaginar, o es q no veus la tele?)

kena xe, uuuuuuuuuuuuui q miedo;). noooo mega sombra d ojos lila flower power?????

rinxolets, xaxi piruli d la muelte!

nando, jo fa un parell d'anys tb nava d poli pro akst any ja us he donat una pisteta. (si soc jo)

marina, gracies a mi tb m'agrada l'escrit ;) i si la disfreça tb hi es pero be...q d cuixa cuixa no se'n veu gaire pro q potser m'ho van ensenyar malament aixo d ptita ;)

clint, iepa discusió a ca meu, no, eh :P apa fem una guiness pel carnaval!

Chasky ha dit...

Es que si no nos quieren con nuestros defectillos que se piren y nos dejen tranquilos los don o doñas perfectos.

Alguien cualquiera ha dit...

Res, que només ha estat una confusió per part nostra! Eeeeeeeeei, jo també vull una Guinness!!

Per cert, les noies que siguin com vulguin, però amb cul millor! :P

existència rudimentària ha dit...

Que alarde de seguridad, que alarde de "aquí estoy yo". ;) Seguro que seguro que te comes el mundo [como lo haces siempre ;)] a bocados.


Reafirmo la postura general:
las chicas, con culo, mejor. Más que nada para sentarse y esas cosas. xDD

grass-shopper
"uan quiss"

Candela ha dit...

Sort que estic fent una segona ronda dels blocs avui perquè aquest matí no m'he enterat de res. ¿Pots creure que no havia vist que la foto era teva? Ai nena, què maquíssima que vas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Estupendíssima!!!!!!
GUAPA! GUAPA! GUAPA! (això ja t'ho havia dit penso ;))

Candela ha dit...

(és que m'encanta veure fotos reals als blocs!) molen mogollon.

MACA!

Miel ha dit...

No te quiero por tus virtudes lo que te hace diferente única y maravillosa, es por lo que yo te quiero, por tus defectos

Alguien cualquiera ha dit...

Miel: Potser no tinc dret a fotrem-hi. De fet, sóc el menys indicat per opinar sobre aquest tema, però el que m'han ensenyat a la vida és estimar a les persones, no només per les seves virtuds o pels seus defectes, sinó que és un tot. L'amor, sigui d'amistat, com de parella, com familiar, va més enllà de tot això. És un sentiment més profund i complex, i no valora aquestes coses, perquè cada tret o moviment, paraula, et pot arribar a sorprendre.

Per fer-te una idea més clara del que he dit, t'ho resumiré en una frase que crec que és prou adient tant amb el post com en la teva resposta:
"Ser i deixar ser... aquesta és la qüestió".


Déjà vie: Sento si he tocat el tema, ja saps que a mi m'agrada dir la meva (sense faltar el respecte, és clar...). Fes-te moltes fotos que jo també en faré, tot i que no sé de què em disfressaré.... Ja miraré alguna cosa demà a veure què puc trobar! En fi... Passa-t'ho molt bé!


Per cert, sembla que això de la feina va avançant, la setmana que ve tinc unes entrevistes amb bones perspectives de futur! Ja aniré avançant notícies a mida que les vagi sabent!

Bon soir!

Déjà vie ha dit...

chasky, jajaja viva don y doña imperfectos!!

rinxolets, akst find guiness!

grass shopper, m'has entendrit...gracies.

candela, ai ai q stem adormits pel mati...jejeje ara ja saps com trobarme pel barri :P

miel, ole, ole y ole.

rinxolets, (en Miel no es catalanoparlant) k no anaves d pollito?

Alguien cualquiera ha dit...

En un principi... però bueno... A veure de què em disfresso ara!

I lo de miel, tradueix-li tu. M'acabo d'aixecar i estic mandrós (no estic acostumat a aixecar-me a aquestes hores...) :P

Clint ha dit...

bon dia! que son aquests horaris nocturns!!!!!!!!!!!

Miel ha dit...

Rinxolets llevas mucha razón, lo que yo quería decir es que querer a alguien guapo agradable, alegre, inteligente... es fácil pero estar con el en los momentos malos difíciles y complicados y darle todo nuestro apoyo y confianza es donde se ve el amor y la estima hacia esa persona

Déjà vie ha dit...

rinxolets, apuf apuf quin pal! crec q ja sta entes.

clint, bonjour mon roi. Ahir era divendres...

Miel, si señor!

Alguien cualquiera ha dit...

Sí, si yo estoy de acuerdo contigo en que no todo se reduce en lo "agradable e inteligente", pues lo más importante de una relación no es de amar los defectos de la otra persona. Al mismo tiempo que escoges a una persona por sus virtudes, ya sea como amigo o amante, también escoges sus defectos. Si miras a la otra persona y no ves sus defectos, te sientes como si estuvieras ante una deidad, y esto no es amor, sinó admiración, idolatría, fascinación por esa persona. No iba en plan de crítica, sólo he expresado mi opinión al respecto. No te lo tomes a mal, es bueno discutir sobre algun tópico de la vida.

Y en referencia a lo que has dicho sobre el apoyo, tanto en lo bueno como en lo malo, debemos apoyar a nuestra gente. En todo momento creo que debemos mostrar nuestro amor y estima. Otra cosa es saberlo demostrar...


En fi, Déjà, ja veus el que pot donar de si un post teu, jajajaja!


PD: Per cert, la verificació en la teva web com és que a vegades no em funciona?

sergisonic ha dit...

Y por encima de todo.
Siéntelo.
Sintámoslo.

Un petó

El veí de dalt ha dit...

Poz vale! T'ho dic: "Te quiero"

Alguien cualquiera ha dit...

Sergisonic, hi ha vegades que en sentir-ho no n'hi ha prou. És important demostrar-ho, però no tothom pot, desgraciàdament...

Déjà vie ha dit...

rinxolets, supongo q al principio no ves los defectos pq te fijas mas en las virtudes.
Doncs si tu, sembla q akst post ha donat per molt.
lo d la verificació es q m'he passat al nou blogger i es una me pq a sobre q m'han obligat a canviarme, hi ha molts fallos. Paciencia!

sergisonic, i tant! sientelo sin miedo.

el veí d dalt, gracies pro... hauria d ser veritat :P

rinxolets-buscabaralles, jejeje si es important demostrar-ho pro ha d ser cert sino no cal dir-ho...

Alguien cualquiera ha dit...

Busca-baralles jo? Maiiiiiiiiiiii! Non non non! :D! Per cert, alguna botiga recomanable de roba hippie així seixantera? xD

P.D: Lo de la verificació no sé perquè, però em passa en tots els blogs!

Berenice ha dit...

hay una cosa que te quiero deciiiir.. que es importante al menos para míii... y aunque parezca tonto voy a pedíiirteee que me lo repitas una vez y otra vez.. aaaaah.. aha ahaaaa aha ahaaaa.. dime que me quiereeeees...

xD

m'ha sonat a això, el teu post, avui, quan l'he rellegit per sobre...

un carnaval aigualit, no? heu fet algo igualment??

besets amb antifaz (com se diu en català?)

Robertinhos ha dit...

Te quiero...de verdad

Joan Marc ha dit...

Uooooo! Quina disfressa! jjejeje Tots enim els nostres detallets que ens fan únics!

Un petoneet ;*

Déjà vie ha dit...

rinxolets, roba hippie potser pro seixantera...ja nuse...

kena xe, bon dia wapa!! doncs mira vam pujar a sitges iwalment i ja no plovia kuan hi vam anar aixi q wai.
besets amb antifaç, mascara,careta?

robertinhos, oooooooooooooooh :)

joan marc, nen!!!! ja t'anyorava! pensava q se't havia empassat la terra! q b tornarte a veure x aki. si, els detallets son els q ens fan ser tan especials.
un ptonas

BACCD ha dit...

Podría escribir prácticamente lo mismo que tú, ¡jaja!
Por cierto: seguro que te lo repiten (a decir verdad, ya lo han hecho).

Un besazo :-)

Déjà vie ha dit...

duschgel, eiiii ja no stas incomunicada!!! q b tornarte a veure!
ptonassos.

Anònim ha dit...

apa aqui, si no et dones pressa de seguida hi ha la biblia en comentaris. has pensat en posar un xat directament :P?

x cert, quan poses aquests poemes curts, m'encanten.

apa siau.

Déjà vie ha dit...

xavi, doleeeeeeeeeeent! em pensare lo dl chat, encara q la bliblia m'agrada mes :P

oooooh gracies. M'agradn els escrits, curts, directes i concisos.

ptooooooooons

carmncitta ha dit...

uee yo tmb soy de esas, jajajaja