dissabte, d’octubre 28, 2006

Benvinguda Turtu!

He hecho algunos cambios en el blog, mas q nada añadir pequeñas cosillas y por eso os quiero presentar a Turtu. Ella es mi mascota, es la pequeña tortuguita verde q teneis a la derecha. Cuando yo no esté cuidadmela bien, eh!! Se la puede bañar, sacar del agua y darle d comer. Weno... es un pokillo ciega y si no le poneis el gusanillo dlante no se entera pero vamos q ya ira cogiendo confianza pokillo a poko.
Encontrais las otras diferencias?

PD: carmncitta, a ver si es d la misma quinta q la choni y se hacen amigas. XD

21 comentaris:

Joan Marc ha dit...

UOooOOO! Que maca la turtu! Diferències que he apreciat: El rellotge, correu de contacte, contador, i que has posat la data dia etc en català (això potser ja hi era, però no m'hi havia fixat).

Déjà vie ha dit...

jejejeje molt be, no n'has deixat cap x la resta :P ( d fet, no sabia q postejar avui) i si el darrer ja hi era. Se't trobava a faltar pel mon d na déjà vie.

Anònim ha dit...

bé ja les han dit.

jo tenia tortugues i en poc temps van créixer "que lo flipas". i eren reals, no virtuals.

molen un munt les tortugues.

són la canya.

petons, a tu i a la turtu!

bellosoli ha dit...

uaaaala! q xula la tortuga! i fa el que li dic!!! la tens molt ben educada!

Déjà vie ha dit...

marcel·lí, desaparegut d la vidaaaaaaaaa. com et va tot noi??? Visca les turtus!!
Bellosoli, si q la tinc educadeta pro d vegades es vergonyosa i s'amaga dins la closca. jejeje
bxitus

carmncitta ha dit...

veo un contador, veo tu dirección de correo, un reloooj(que por cierto ya está con la hora cmabiada, muy bien jajajajaja), y turtuuuuu!!!

Estan molt bé els canvis :)

Es molt graciosa la tortugueta, amaga el cap si fas click i es fica a l'aigua si li dones de menjar, que maca!! Ja li diré a la Choni, que jo crec que si es faran amigues :)

petonàs!!!

Déjà vie ha dit...

carmncitta, sisi digali a la Choni pq avui la turtu em deia q necessitava vida social. sisi la hora ja sta a punt, no s per estressar a la gent pro sempre va b saber si arribes tart x culpa d'estar bloggejant, jeje.
Gracies maca.

PD: m'ha molat akst change d llengües.

Joan Marc ha dit...

Aixx.. te aixefat el post... ejeje He estat n miica enfeinat, però el vaig llegint!! ;)

Anònim ha dit...

Que mona! ^^
Jo tenia una tortuga de veritat que és deia Turtu també! però pobreta era una sosa, no estava tan ben ensenyada com la teva! ;)
Amb aquesta tens la sort que si un dia no li dones menjar no es queixa!

Déjà vie ha dit...

joan marc, no passa res!! ja sta fet pq ho endevineu.
Ber, siiiii s moolt mona i ja té na tocaya, q wai!! tens raó encara q estic segura q si no li dono d menjar jo, ja li donara algun vosotan dl meu blog. jeje

Anònim ha dit...

wuala!!!!!!, q mona la turtu!!, i sap nedar i tot, je je je, és genial.

un petó

Berenice ha dit...

jajajaja
si que veu el gusanitoooo.. però s'ha de tenir paciència XD és cuqui la turtu..

colta, tu saps de què és el 7 de l'email dla uni? jo tb tinc un 7 i mai he sabut de què... (i mai he fet servir quet correu, dicho sea d paso xD)

situs

ja m'han dit que el teu debut va estar guai! a veure si m'ho expliques.. :)

Déjà vie ha dit...

berta, ja savia q t'agradaria la turtu, ejeje :P

Kena xe, lo dl 7 ni idea es q jo no el faig servir gaire x preguntar algo als profes i aixi i he pensat, calla tu, donem-li una altre utilitat.
Jo t'ho expliko pro a vera si em trobes un forat nena k fa massa q no parlem.

Alguien cualquiera ha dit...

Ostres... jo no veig la turtu... snif snif!

Déjà vie ha dit...

com q no veus la turtu!! esta entre el meu correu i la box1. el rellotge el veus. A má dreta!!! nooooooo la turtu et vol veureeeeeeeeeeeee!!!

Alguien cualquiera ha dit...

No la veig jo... :__(

Déjà vie ha dit...

jo... jo vull q la vegis... nuse pq no la pots veure. es molt xula!! ja li havia parlat d tu i tot. Kina decepció s'endurà...

Alguien cualquiera ha dit...

Molt de mi? A veure... explica'm això.... jajajaja!

Déjà vie ha dit...

jajajaja si home en rinxolets akell noi q vesteix amb barretina, faixa i espardenyes, el q li portare un purró amb moscatell i el q em deixara tastar els panellets. Q no el coneixes?

Berenice ha dit...

buah
fa molt que no parlem, però no saps el curro que és el pis aquet d mer....... nah, no despotrico pq porto anys esperant el moment d llogar un pis.. però és un curro i un gasto increible. Espero que en una setmana al menys estigui tot el tema pintar-raspar enllestit...... ¬¬' ara no tinc cap mena de problema x adormir-me per les nits xD caic rodona en quant toco els llençols!

ah, has acabat la història de l'obispo i el cura Sánchez=? XD

Déjà vie ha dit...

kena xe, sisi ja imagino q es molt curro pro un cafe... no demano tant... quan puguis m'avises!
Sisi el vaig acabar x la setmana passada el relat pq creia q teniem classe...ja el tens tu?